Haiqal Ultras

Monday 7 July 2014

Lelaki Suka Perempuan Yang ...

Assalamualaikum readers , comrades , stalkers , friends  dan tak dilupakan haters sekalian. Letih beraya nih biasalah stamina pun dah kurang sikit.  So, time macam ni lah abang menghabiskan masa di gym. Tapi yang peliknya tak naik jugak muscle ni. Huhu.

Ok topik yang abang nak cerita ni agak menarik sikit. Sikit lah. Takkan abang nak cerita pasal lelaki macam mana yang perempuan suka. Sebab abang ni lelaki of coz lah tajuk dia " perempuan macam mana yang lelaki suka".

Perempuan yang bermulut laser atau lebih tepat mulut murai memang lelaki reject awal-awal.  Lelaki suka perempuan yang sopan-santun dan menjaga tingkah pergaulan semasa berada dengan mereka. Ramai jugak lelaki yang suka perempuan berniqab. Sebab kata diorang perempuan berniqab ni penuh dengan rahsia. Haha.

Ok sebelum korang nak label abang ni mengarut and so on. Awal lagi sebelum abang tulis entry ni , abang dah buat research dekat lima orang kawan abang secara personal. So takde unsur diskriminasi di sini.

Tak semestinya berhijab je dah konfiden ada lelaki suka. Such wrong accusation. Lelaki tak suka perempuan yang bersosial. Diorang lebih suka perempuan yang duduk rumah , tolong mak dekat dapur , study dekat rumah and so on. Perempuan macam ni jarang nak jumpa. Lelaki jugak suka perempuan yang cantik . Cantik tak semestinya kena putih. Kalau nak tahu korang especially perempuan ni cantik ke tak. Senang je. Perempuan tu langsung tak bercakap dengan lelaki kecuali benda yang berkaitan hal kerja. Dia tak suka bergelak sakan dengan lelaki....

Lelaki jugak suka perempuan yang matang. Matang maksudnya kurang perangai kegedikan , kemanjaan dan keanak-anakan. Perempuan yang tinggi ni nampak lebih cantik dan berkeyakinan.  Perempuan yang pendek abang kurang suka. Pendek. Hmmmmmmmm.

Lelaki tak suka perempuan yang kurus kering dan gemuk. Yang biasa-biasa je. Oh yaa. Lelaki tak suka perempuan yang malas , kuat tidur dan tak pandai mengemas rumah and memasak. Lelaki jugak suka perempuan yang garang dan cepat mengelabah. Ni antara yang mendapat topscore dalam Pilihan Raya Umum yang abang jalankan. Emm. Abang terpaksa rahsiakan calon yang mengundi untuk tujuan keselamatan.

Perempuan-perempuan yang diluar sana tidak berpuas hati boleh email ke haiqal981222@gmail.com

Any enquiries just click on my social sites up there. Or my email haiqal981222@gmail.com. Thanks.

No comments:

Post a Comment